לינוי אשרם מדליית זהב - גאווה להתעמלות האמנותית הישראלית: ארד לאשרם באליפות העולם ... : אין טוב מזה, אין מתוק מזה.. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים.

נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. תמיד האמנו בך, כולנו בוכים פה. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה.

"השמיים הם לא גבול": לינוי אשרם חגגה זכייה דרמטית באליפות ...
"השמיים הם לא גבול": לינוי אשרם חגגה זכייה דרמטית באליפות ... from img.haarets.co.il
Pagesbusinessesnonprofit organizationהוועד האולימפי בישראלvideosמדליית זהב לג'ודוקא הצעיר סלבה אובידן בגביע אירופה לנוער בלה. אשרם הייתה אדירה מהפתיחה עד לסיום; Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: מאז שאני ילדה חלמתי להיות באולימפיאדה, אבל לא על הפודיום ובטח לא עם מדליית זהב. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. המתעמלת האמנותית בת ה־19 סיפקה בגביע העולם במינסק הוכחה נוספת לאיכויות הנדירות שלה כשרשמה שיא עולם חדש במכשיר האלות וזכתה במדליית הזהב בקרב־רב.

לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו).

אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו). לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס.

המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: זליקמן רשמה גם היא הופעה מעוררת כבוד. אשרם הביסה את האחיות אברינה, סיפקה תחרות אדירה ועלתה על ראש הפודיום, שוב באחד מענפי הליבה. הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב:

ענקית: מדליית ארד ללינוי אשרם בתחרות הקרב-רב באליפות העולם ...
ענקית: מדליית ארד ללינוי אשרם בתחרות הקרב-רב באליפות העולם ... from www.davar1.co.il
הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם קטפה מדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא.

התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020.

הליכוד בתגובה להודעה על זכייתה של לינוי אשרם במדליית זהב: המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם, עשתה אפילו יותר מהמצופה ממנה וזכתה במדליית זהב אולימפית בקרב רב היוקרתי, ובכך הפכה לאחת היחידות בהיסטוריה שזוכה בתואר, שהיא לא מאחת ממדינות ברית המועצות לשעבר. רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! Kan.org.il המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בטוקיו. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב! אשרם הדהימה את השופטים בתרגיל שהציגה בגמר תחרות ההתעמלות האמנותית, אחרי שהשיגה ציון כולל של 107.800. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. מדליית זהב לישראל בגרנד סלאם תא. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. שכלול הציונים הקנה לה את מדליית הזהב. לכוון הכי גבוהה שאני יכולה, לעשות את התרגילים הכי טובים שאני יכולה לעשות ולהנות. לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו).

המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו). נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם.

מדליית זהב לאשרם בתרגיל הכדור, ארד בחישוק
מדליית זהב לאשרם בתרגיל הכדור, ארד בחישוק from photo.one.co.il
רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! עד לפני כמה שנים זה נראה כמו חלום ליל קיץ. למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים. לינוי אשרם נוסקת לפסגות חדשות. כמה גאווה מרגש עד דמעות! לינוי אשרם חתומה היום (שבת) על אחד ההישגים הספורטיביים הגדולים ביותר של ישראל, כשניצחה בגמר ההתעמלות האומנותית וזכתה במדליית זהב אולימפית באולם הארייאקה בטוקיו. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. פרט לטעות קטנה בתרגיל האחרון (הסרט), היא הרשימה בכל התרגילים שלה והוליכה בבטחה לכל אורך התחרות.

לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו).

כמה גאווה מרגש עד דמעות! רק שהרוסיה לא תעשה מעל 24.15 ויש זהב! המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם, זכתה היום (שבת) במדליית הזהב בקרב רב בגביע העולם בסופיה, עם ציון כולל של 98.450 נקודות. היום בטוקיו החלום הפך למציאות. מדליית זהב שנייה למתעמלת לינוי אשרם בתרגיל האלות במשחקים האירופיים במינסק. לינוי אשרם במשחקים האולימפיים בטוקיו | צילום: היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא לינוי אשרם. לינוי אשרם עלתה היום (שבת) כמו מלוע של תותח וזכתה במדליית הזהב בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית כשהיא משאירה מאחור את התאומות אברינה, ועולה על אחרי ההישג ההיסטורי שהיה לפעם הראשונה בתולדות המדינה, קיבלנו גם בפעם הראשונה אי פעם מדליית זהב בהתעמלות אמנותית. מדובר במדליית זהב שנייה לישראל בתחרויות השנה, לאחר הזכייה של המתעמל ארטיום דולגופיאט בזהב, גם הוא דורג ברשימת פורבס. הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: Israelhayom.co.il הוריה של לינוי אשרם: למחרת ייערך תרגיל הסרט ובחמישי תרגיל האלופת, כשגמר הקרב רב יתחיל ביום שישי בצהריים.