יונית לוי ועידו רוזנבלום - צפו: יונית לוי ועידו רוזנבלום בדייט זוגי לילי : שנתיים אחרי לידת בנה הראשון, יצאו יונית לוי ועידו רוזנבלום מבית החולים מאיר בכפר סבא עם תוספת למשפחתם שהתרחבה לא מזמן.. יונית לוי ועידו רוזנבלום מצפים לילד ראשון וכן זהו בן. לירן כוהנר ועפר שכטר חונכים זוגיות חדשה וטום קשתי מדבר על הגדלת החזה של חברתו חדשות. Romcd חבר מתאריך 13.10.15 764 הודעות. לצד קריירות טלוויזיה מצליחות בערוץ 2, לוי (40) ורוזנבלום (41) נשואים כבר 6 שנים ומנהלים חיי. לוי נולדה בירושלים ליורם לוי שעלה מברית המועצות, ולנעמי (לבית רוטנברג) שעלתה מרומניה.

יונית לוי, עידו רוזנבלום (צילום: סוף סוף הכוס נשברה ויונית לוי ועידו רוזנבלום הפכו היום לבעל ואישה כדת וכדין. יונית לוי ועידו רוזנבלום יחגגו בקרוב יום הולדת חודש ליורש העצר שלהם, אך הם עדיין מסרבים להסגיר את שמו. אז איך הכרתי את יונית לוי, ומה נכתב בסמסים הרומנטיים: מגישת המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2, יונית לוי, ובעלה, איש הטלוויזיה עידו רוזנבלום, נמצאים בראשיתו של הריון ראשון.

יונית לוי ועידו רוזנבלום במסיבה של חדשות 2
יונית לוי ועידו רוזנבלום במסיבה של חדשות 2 from img.mako.co.il
לצד קריירות טלוויזיה מצליחות בערוץ 2, לוי (40) ורוזנבלום (41) נשואים כבר 6 שנים ומנהלים חיי. יונית לוי קיבלה הצעה מרגשת ביום ההולדת שלה ומיד הסכימה. ביום החופשי שלה השבוע אמא יונית טיילה עם יונתן במרכז וייצמן בתל־אביב, ובמקרה נתקלה שם בנציגות העלוקה. יונית לוי ועידו רוזנבלום מוכנים להתחייב: סלבס תפס את רוזנבלום מגיע לביתו החדש ביחד עם בנו החמוד, יהונתן. לוי נולדה בירושלים ליורם לוי שעלה מברית המועצות, ולנעמי (לבית רוטנברג) שעלתה מרומניה. אז איך הכרתי את יונית לוי, ומה נכתב בסמסים הרומנטיים: צריך להיות לבנים, יפים ובדכ בוגרי גלצ להגיע למעמד כזה.

לירן כוהנר ועפר שכטר חונכים זוגיות חדשה וטום קשתי מדבר על הגדלת החזה של חברתו חדשות.

מגישת המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2, יונית לוי, ובעלה, איש הטלוויזיה עידו רוזנבלום, נמצאים בראשיתו של הריון ראשון. כמעט מבלי שהרגשנו, יונתן רוזנבלום, הבן הבכור של יונית לוי ועידו רוזנבלום, הגיע כבר לגיל שנתיים וחצי. לירן כוהנר ועפר שכטר חונכים זוגיות חדשה וטום קשתי מדבר על הגדלת החזה של חברתו חדשות. יונית לוי ועידו ושפרה ומולי רכשו הארבעה הם יוצרים מוערכים בעיקר בתחום הטלוויזיה: כל נתוני הרייטינג לתאריך 9/3/2020. יום חמישי ה' בטבת תשע''ו 11:18 17.12.15. יונית לוי, עידו רוזנבלום (צילום: צריך להיות לבנים, יפים ובדכ בוגרי גלצ להגיע למעמד כזה. לוי מגישה את המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2, בעלה הכותב, השחקן והמנחה רוזנבלום שותף לתוכניות רבות (בהן יונית תעקם את הפרצוף על עליית מחירי הדיור. לא כמו הפשוטים באינסטה, הא? מה זוכר עידו רוזנבלום מהחיים ומהקריירה שלו? שנתיים אחרי לידת בנה הראשון, יצאו יונית לוי ועידו רוזנבלום מבית החולים מאיר בכפר סבא עם תוספת למשפחתם שהתרחבה לא מזמן. כנראה זו הסיבה בה בחר עידו רוזנבלום להודיע על התוספת החדשה והמרגשת של משפחתו בציוץ בטוויטר.

אנחנו נסלח לשניים מאחר ואין לנו חסך מיונית. אתמול בצהריים תפס צלם הפפראצי שלנו את מגישת. מגישת החדשות של ערוץ 2 ילדה לפני יומיים את בת ראשונה ואחות קטנה ליונתן, בנם של לוי ורוזנבלום. יונית לוי ועידו רוזנבלום יחגגו בקרוב יום הולדת חודש ליורש העצר שלהם, אך הם עדיין מסרבים להסגיר את שמו. לוי (34) ורוזנבלום (35) התבשרו לאחרונה כי בבטנה של לוי מתפתח יורש העצר, ומאז, אומרים בסביבתם, השמחה רבה.

מעריב | הורים לשניים: יונית לוי ועידו רוזנבלום משתחררים ...
מעריב | הורים לשניים: יונית לוי ועידו רוזנבלום משתחררים ... from www.maariv.co.il
לוי, שידועה כאחת שלא מאוד מחבבת את הפלאשים, צעדה במהירות אל תוך המועדון בשמלת מיני קצרה, שהשכיחה לכמה רגעים את דימוי מלכת הקרח. יונית לוי ועידו רוזנבלום עוברים דירה. הבאים בתור הם בני הזוג יונית לוי ועידו רוזנבלום, השניים החליטו להתחתן בסתר ולא נתנו לנו להציץ אפילו לרגע שבירת הכוס. עוד קטע מצחיק מתוך התכנית המצויירת שנכנסת בכל הסלבס בארץ, והפעם בסלון של יונית לוי ועידו רוזנבלום, עם עקיצות גם ליהודה לוי וחיים רביבו. לעיתים נדמה כי הדרך הטובה ביותר לבשר בשורה מרגשת לאומה היא דרך הרשתות החברתיות. אז איך הכרתי את יונית לוי, ומה נכתב בסמסים הרומנטיים: שנתיים אחרי לידת בנה הראשון, יצאו יונית לוי ועידו רוזנבלום מבית החולים מאיר בכפר סבא עם תוספת למשפחתם שהתרחבה לא מזמן. אחרי עיכוב קל החל הטקס בשעה 18:40, ונפתח עם דרשה של הרב.

יונית לוי ועידו רוזנבלום יוצאים מבית החולים.

לוי (34) ורוזנבלום (35) התבשרו לאחרונה כי בבטנה של לוי מתפתח יורש העצר, ומאז, אומרים בסביבתם, השמחה רבה. מה זוכר עידו רוזנבלום מהחיים ומהקריירה שלו? יונית לוי ועידו רוזנבלום יחגגו בקרוב יום הולדת חודש ליורש העצר שלהם, אך הם עדיין מסרבים להסגיר את שמו. 2 years ago2 years ago. לוי מגישה את המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2, בעלה הכותב, השחקן והמנחה רוזנבלום שותף לתוכניות רבות (בהן יונית תעקם את הפרצוף על עליית מחירי הדיור. היא ממשיכה להגיש אותה עד היום בערוץ קשת 12. אתם אולי לא רואים, אבל שם המשפחה שמופיע על דלת הכניסה הוא לא רוזנבלום וגם לא לוי, האם מדובר בניסיון הסוואה או שמא לא היה לשניים יונית לוקחת הביתה 140 אלף בחודש, דני קושמרו גורף 80 אלף שקלים בחודש. אז איך הכרתי את יונית לוי, ומה נכתב בסמסים הרומנטיים: יונית לוי ועידו רוזנבלום מצפים לילד ראשון וכן זהו בן. השבוע ערך רוזנבלום מסיבת רווקים פרטית בווילה בשמריהו ונפרד סופית מחיי הרווקות. יונית לוי ועידו ושפרה ומולי רכשו הארבעה הם יוצרים מוערכים בעיקר בתחום הטלוויזיה: דני קושמרו נגד יונית לוי באטל ראפ. שיחות עם סבתא סעדה והיום היא מספרת לכם מה היא חושבת על חדשות ערוץ 2, יונית לוי, עידו רוזנבלום (מונית הכסף) ודני קושמרו.

יונית לוי ועידו ושפרה ומולי רכשו הארבעה הם יוצרים מוערכים בעיקר בתחום הטלוויזיה: מה שבטוח, אין כמו אמא | צילום: יום חמישי ה' בטבת תשע''ו 11:18 17.12.15. כל אחד מאיתנו היה רוצה להיות זבוב על הקיר באירוע החגיגי של השניים. עוד קטע מצחיק מתוך התכנית המצויירת שנכנסת בכל הסלבס בארץ, והפעם בסלון של יונית לוי ועידו רוזנבלום, עם עקיצות גם ליהודה לוי וחיים רביבו.

יונית לוי ועידו רוזנבלום יוצאים מבית החולים | פפראצי
יונית לוי ועידו רוזנבלום יוצאים מבית החולים | פפראצי from img.mako.co.il
השבוע ערך רוזנבלום מסיבת רווקים פרטית בווילה בשמריהו ונפרד סופית מחיי הרווקות. לוי (34) ורוזנבלום (35) התבשרו לאחרונה כי בבטנה של לוי מתפתח יורש העצר, ומאז, אומרים בסביבתם, השמחה רבה. כל נתוני הרייטינג לתאריך 9/3/2020. מי שאחראית על השידוך בין השניים היא חברתה הקרובה של לוי, העיתונאית גל גבאי. מגישת החדשות של ערוץ 2 ילדה לפני יומיים את בת ראשונה ואחות קטנה ליונתן, בנם של לוי ורוזנבלום. יונית לוי ועידו רוזנבלום יחגגו בקרוב יום הולדת חודש ליורש העצר שלהם, אך הם עדיין מסרבים להסגיר את שמו. שיחות עם סבתא סעדה והיום היא מספרת לכם מה היא חושבת על חדשות ערוץ 2, יונית לוי, עידו רוזנבלום (מונית הכסף) ודני קושמרו. Romcd חבר מתאריך 13.10.15 764 הודעות.

הבאים בתור הם בני הזוג יונית לוי ועידו רוזנבלום, השניים החליטו להתחתן בסתר ולא נתנו לנו להציץ אפילו לרגע שבירת הכוס.

יונית לוי, עידו רוזנבלום (צילום: היא ממשיכה להגיש אותה עד היום בערוץ קשת 12. כנראה זו הסיבה בה בחר עידו רוזנבלום להודיע על התוספת החדשה והמרגשת של משפחתו בציוץ בטוויטר. לירן כוהנר ועפר שכטר חונכים זוגיות חדשה וטום קשתי מדבר על הגדלת החזה של חברתו חדשות. כל נתוני הרייטינג לתאריך 9/3/2020. לוי (34) ורוזנבלום (35) התבשרו לאחרונה כי בבטנה של לוי מתפתח יורש העצר, ומאז, אומרים בסביבתם, השמחה רבה. אתמול בצהריים תפס צלם הפפראצי שלנו את מגישת. יונית לוי ועידו רוזנבלום מצפים לילד ראשון וכן זהו בן. מה זוכר עידו רוזנבלום מהחיים ומהקריירה שלו? אחד הזוגות המדוברים ביותר בתעשיית הבידור הישראלית הודיעו אמש (שני) על החלטתם להינשא זה לזו. כמעט מבלי שהרגשנו, יונתן רוזנבלום, הבן הבכור של יונית לוי ועידו רוזנבלום, הגיע כבר לגיל שנתיים וחצי. סוף סוף הכוס נשברה ויונית לוי ועידו רוזנבלום הפכו היום לבעל ואישה כדת וכדין. יונית לוי ועידו רוזנבלום מציגים:

לאחר שזכה רוזנבלום בתשובה חיובית, כינסו השניים בשעות הערב את חבריהם הקרובים יונית לוי. יונית לוי ועידו ושפרה ומולי רכשו הארבעה הם יוצרים מוערכים בעיקר בתחום הטלוויזיה: